14.11.2024 10:51

Rock for People v létě oslaví 30. výročí festivalu

Rock for People 2025 Rock for People 2025 Zdroj: oficiální logo festivalu

Festival Rock for People, který se za poslední léta stal leaderem tuzemské hudební scény, oslaví následující letní sezónu jubilejní 30. narozeniny. K tomuto výročí si nadělil novou vizuální identitu, která odráží jeho jasnou profilaci na trhu, silnou vizi a sebevědomou prezentaci. Novou podobu dostalo i ikonické RfP logo.

Pro naše fanoušky je Rock for People každoročním ‚dobitím baterek‘ ve světě moderní energické rockové hudby. Naší snahou bylo co nejautentičtěji zachytit esenci festivalu a moderní formou ji předat potenciálním návštěvníkům,” říká Luděk Motyčka, Marketing & Booking Director společnosti Ameba Production, která festival Rock for People organizuje. Pořadatelé festivalu kromě nového vizuálu představili i prodloužený termín oslav 30. narozenin z původního třídenního termínu. Na návštěvníky čeká v hradeckém Parku 360 čtyřdenní nabitý program od 11. do 14. června 2025. Více informací na www.rockforpeople.cz.

 

Nový grafický design pochází z dílny slovenského Studia Echt, které se hned od prvního setkání s týmem Rock for People perfektně naladilo na stejnou vlnu a zhmotnilo jeho představy o nové tváři festivalu. "Príbeh festivalu Rock for People za 30 rokov jeho existencie je inšpirujúci a sme nadšení, že môžeme byť súčasťou jeho novej etapy. Okrem toho, ako sami milujeme hudbu je pre nás táto spolupráca obohacujúca úrovňou profesionality, s ktorou k organizácii festivalu tým RFP pristupuje. Rovnakú energiu aj profesionalitu sme sa pokúsili priniesť do vizuálnej a komunikačnej stránky festivalu a pripraviť ho na ďalšiu dekádu rastu,” říká Jakub Ptačin, Founder & Director Studia Echt a dodává: “Nevieme sa dočkať, ako to celé spolu zahrá v roku 2025 v Parku 360 v Hradci Králové!”

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.