Fotoreportáže

Čtvrtek na Colours of Ostrava přivedl na festivalová podia spoust skvělých muzikantů z celého světa. Na Drive stage zahájilo polské trio Sutari, hlavní podium opanovali Mig 21, následovala texaská formace Khruangbin a pakistánsko-britská Bat For Lashes, hlavní scénu uzavřel Sam Smith. I na dalších podiích bylo živo, vystřídali se například Billy Barman ze Slovenska, Guatemalská Sara Curruchich, Umet Ozcan, tchajwanská partička Jhen Yue Tang, Tata Bojs nebo divoká kapela Tankus the Henge, chameleonští gonzo Rock'n'rolleři z Londýna.

Další ročník festivalu Colours of Ostrava začal nabitou středou, kdy vystoupili The Silver Spoons, D.Y.K., Anna Vaverková, ghanský zpěvák Genesis Owusu, divoká partička Gogol Bordello, bluesman Gary Clark Jr. kolumbijská, čistě ženská formace Enkele, Tom Morello, nebo výrazná představitelka ukrajinské elektronické scény Miss Monique.

Australská hardrocková skupina Wolfmother ve středu večer pořádně rozdivočela fanoušky v Lucerna Music Baru. A my jsem byli u toho! Prohlédněte si náš fotoreport z tohoto koncertu.

Legendární kapela Living Colour se po dlouhé době vrátila do Prahy.

Kamil Střihavka se svou kapelou The Leaders odehrál ve středu večer na Občanské plovárně svůj akustický koncert. Z této akce vám přinášíme fotoreport, který naleznete níže.

V pondělí večer se představila vůbec poprvé pražskému publiku znamenitá zpěvačka Shemekia Copeland. Rodačka z new-yorského Harlemu je držitelka několika cen Blues Music Awards a W.C. Handy Blues Awards. Jako předskokan se představil v Praze již známý a etablovaný písničkář Justin Lavash, který si tentokrát k sobě přizval brazilskou bubenici Paulu Nozzari. Byli jsme u toho, a tak Vám můžeme tento nevšední zážitek zprostředkovat alespoň pomocí fotografií, které si můžete prohlédnout níže.

Ve dnech 4. až 6. červenci se uskutečnil ve slovenské Jablonici experimentální festival Hradby samoty. Z festivalu vám přinášíme fotoreport.

Repect festival slibuje pokaždé pestrou škálu jak hudební, tak etnickou. V sobotu 15. června jste mohli slyšet: Ustad Noor Bakhsh (Pákistán), The Breath (Velká Británie), Khusugtun (Mongolsko), Lifting Spirits – Justin Adams & Mohamed Errebbaa (Velká Británie, Maroko) a Jah Wobble and The Invaders of the Heart (Velká Británie). Z festivalu vám přinášíme fotoreportáž.

Nedělní program Respect festivalu 2024 pokračoval těmito interprety: Ali Doğan Gönültaş (Turecko), Voices of Yemen (Izrael), Duo Ruut (Estonsko), El Tanbura (Egypt) a Bamba Wassoulou Groove (Mali). Níže vám přinášíme z festivalu fotoreportáž.

Hlavní hvězdy poslední čtvrtého dne Rock for People 2024 se staly: Palaye Royale, bývalý kytarista Slayer Kerry King, The Darkness a hlavní hvězda večera Yungblud. Ještě odpoledne hrála legenda Petr Spálený.

Strana 1 z 180