SuperStar 2013: Debnárová po pádu na schodech odložila podpatky Doporučený

Jiskry a oheň. Tak začínalo další finálové kolo SuperStar 2013. Během večera soutěžící představili největší rockové pecky. Na řadu se dostaly patrně nejtvrdší skladby, které bude možné v rámci soutěže slyšet, i melancholické balady. 

Kristína Debnárová Kristína Debnárová Zdroj: TV Nova

Rock jako by byl hybatelem celé soutěže. Všichni finalisté se do svých rolí vžívají nejen prostřednictvím tónů, ale i svou vizáží. Největší proměnou prošla Veronika Stýblová, která si nechala ostříhat vlasy a místo kérky nakreslené tělovou barvou si na těle nechala vytvořit jednu skutečnou. Kristina Debnárová zase odložila vysoké podpatky, které jí na odpolední generálce způsobily pád ze schodů. Ač vypadala nehoda vážně, Kristína si na památku nechala jen pár škrábanců.

Čtěte také: Vila se proměnila v tetovací salon. Máme foto

Večer otevřela společná skladba - jedna z rockových hymen, Highway to Hell. A jak bylo vidno, ne všem soutěžícím koluje v žilách rocková krev, ač by si to přáli sebevíc. Pochvalu by snad zasloužila především kapela, která ze sebe vydala maximum.

Napravit reputaci se jako první pokusil Štefan Pčelár. Z jeho úst se začaly linout tóny nesmrtelného hitu Michaela Jacksona, Beat It. Avšak Štefan se snažil být až příliš rockovým tvrďákem. Tahle píseň to zas až tak nevyžaduje. Její krása je vystavěna na ostrosti, nikoli drsnosti. Ani přetažené, umírající refrény se neposlouchaly příliš dobře.

Rozpačitý začátek, jehož nedokonalost ještě korunovala Ewa Farna svými žárlivými poznámkami tákajícími se Štefanových tanečnic. Někdo zde asi nepochopil, že SuperStar by měla být o zpěvu a o profesionálním hodnocení.

 

 

Sabina Křováková se se svou nakreslenou lebkou pustila do balady I Don't Wanna Miss a Thing od Aerosmith. Falešný začátek Sabina díky bohu vylepšila, avšak v jejím hlase byla místo naléhavosti slyšet spíše lhostejnost. Alespoň že se jí podařilo píseň jakž takž vygradovat.

In the Midnight Hour zazněla z úst Adama Kukačky. Poměrně složitá věc vypadala v Adamově podání jako Skákal pes. Začátek byl posazený až příliš hluboko, ale jinak skladba zpěvákovi celkem seděla, pokud mu odpustíme, že tvrdosti se vyhnul obloukem. Adam rozdával úsměvy a milé obličeje po celou dobu. Chybu lze ale najít v tom, že v některých chvílích byla slyšet více kapela než samotný zpěv.

Depeche Mode a jejich Enjoy the Silence přetvořila do rockového trháku Virgínia Buberníková. Ani jí se nevyhnuly falešné tóny. Především v refrénech uši plakaly. Boj s intonací prohrála. Na druhou stranu vypadala poměrně dobře i na pódiu. Čiší z ní sebejistota a energie. I přes všechny chyby Gia patrně bude pařit mezi největší favoritky.

Zasoutěžte si s námi o čtyři volné vstupenky na přímý přenos 14. 4.

Pobíhání po pódiu a pořádný řev? Kdo by to byl řekl do výkonu Martina Šafaříka. Martin si vybral výborně. Jeho hlasu skladba od Metallicy skvěle sedla. Dokázal ze sebe vyždímat i poslední kapku energie. Jeho výkon v mnohém připomínal vystoupení Mira Šmajdy, který v SuperStar 2009 zpíval Welcome to the Jungle.

Kristína Debnárová zvolila jemnější Complicated od Avril Lavigne. A předvedla snad nejhorší vystoupení. Píseň byla falešná, občas i rytmicky rozhozená. Kromě toho vypadala soutěžící velmi nepřirozeně. Její pohyby byly strojené. Snaha o rockový look skončila jako trapná besídka.

Paľo: Takovýto soft-rock tvému hlasu docela sedí. Ale jsi na pódiu takové dřívko. Co s tou nožičkou? Tak si dupnu a tak. 

Ondřej: Pro mě ta písnička ve tvém podání totálně postrádala timing. Někdy jsi to nestíhala a někdy... Byla jsi zkrátka mimo. Tohle nebyla šťastná volba.

Ewa: Možná ses až moc snažila. Ale tohle vystoupení počítám mezi tvá povedenější. S tou hlavou jsi ale házela, jako bys měla vši.

Jaroslav Smejkal svou volbu směřoval na skladbu Sex on Fire z dílny Kings of Leon. Jarův hlas zněl v rocku velmi zajímavě. Místy přípomínal nastydlého kuřáka, místy byl příjemný. Jeho bravu lze zkrátka buď milovat, nebo nenávidět. Celková scéna byla plná ohně a tvrdosti.

Také Pink a její Fucking Perfect se nesla nedělním večerem. Tereza Mandzáková předvedla, jak si její hlas (ne)poradí i s nečernošskými skladbami. Refrény byly ucházející (možná proto, že byly hlasité a chyby se daly skrýt). Sloky ale přesvědčivé rozhodně nebyly, jako by si odskočila na nákup pro deset rohlíků a pobrukovala si po cestě.

 

 

 

Daniel Šmidák se pokusil o interpretaci skladby Mamma, I'm Comming Home slavného Ozzyho Osbourna. Jeho slabší hlas ale písni příliš nelichotil. Rock před Danielem utekl dveřmi, které jim zpěvák ještě otevřel. Každý týden, kdy se ještě drží v soutěži, je zázrak.

Připomeňte si, jak vypadalo předešlé finálové kolo

Poslední číslo patřilo dívce s velkým hlasem, Veronice Stýblové. Baladu od Shakespears Sisters, Stay, zazpívala Veronika neuvěřitelně. Citlivý a velmi emotivní začátek vyvážila drsnější polohou zbytku skladby. Snad poprvé bylo v jejím hlase ale slyšet lehounké zaváhání. Možná to bylo proto, že píseň Veronika věnovala osobě, kterou miluje a možná již dlouho nebude mezi námi.

Ondřej: Bylo to skvělé vystoupení. Jsi úžasná zpěvačka.

Ewa: Emotivně to bylo skvělé, ale hudebně ne-e.

Paľo: Já jsem z toho cítil jedno velké divadlo. Pokud se mnou cloumá emoce, technicky logicky nezazpívám vůbec nic. Možná se mýlím, ale já jsem ti na to neskočil.

Nutnou pauzu, během které soutěžící čekali na další příchozí hlasy, vyplnila společná hymna celé TOPky. Na pódiu se objevili i Karol Komenda a Natálie Kubištová, kteří v minulých kolech ze soutěže vypadli. Poté pódium obsadil slovenský Peter Bič Project se svým hitem Hey Now.

Prostor již tradičně dostala také porota. A koho by vyloučila tento týden? Ewa i Paľo vyslovili jméno Virgínie Buberníkové, Ondřej vybral Kristínu Debnárovou. Diváci však v dalším kole nechtěli již slyšet hlas Daniela Šmidáka. Zbylá devítka příští týden zazpívá filmové hity.

Napsal(a):

Zanechat komentář